Titlu Inexistent

Paler ma intriga. Cred ca îmi place stilul lui. Timp de blog nu mai am, dar nici de-a naibii nu o sa îl sterg. Momentan îmi este foarte somn. Vreau doar sa adorm si sa ma trezesc dimineata. Ma simt obosita si vulnerabila. În seara asta mi-am amintit de blogmeet si am revazut toate pozele. Mi-e dor de Maria si Andreea. Ele ma faceau sa nu mai fiu asa vulnerabila. Lunile astea, dupa ce au plecat, am invatat totusi sa ma ponderez si sa ofer atentie doar lucrurilor cu adevarat importante. Asta fac la momentul actual si, în general, sunt fericita. Nu as avea de ce sa nu fiu.

O sa încerc sa fiu mai activa, dar am mai încercat si alta data. Prima data credeam ca o sa fac o recenzie în postarea asta. Dar nu am cuvintele la mine momentan. Poate alta data. Saptamana asta am ascultat numai o melodie si mi-e frica sa nu ma plictisesc de ea daca mai ascult mult. Vreau sa fac patru ani mai repede. Sunt nerabdatoare. Cam atat. I'll be fine. Just give me time! O sa fiu bine. Plus ca vacanta asta stiu ce fac!

Ma apuc serios de învatat rusa. M-am tot împiedicat de alt program, am tot amanat... E timpul sa îmi pun în aplicare "maretul" plan. Sper din suflet sa reusesc si sa ma tin de asta. Încep sa citesc din nou, cum citeam înainte. Mult. Mult. Si mai mult. Vreau sa merg la Litere, sa fac ce-mi place, desi pe o leafa minuscula, în Romania. Momentan nu ma vad altundeva, mai ales pe profil real. Si mai vreau sa reusesc sa am înca o semifinalista la LicArt. Eu sunt fericita ca am ajuns pana aici, oricum. A însemnat mult pentru mine. M-am simtit apreciata, chiar daca realizez ca mai am mult de lucrat.

No comments:

Post a Comment